آماده باش استان قزوین برای کمک به بازگشت زائران اربعین

به گزارش مجله پیکوشو، معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: تمامی دستگاه ها و نهادهایی که در استان قزوین دارای وسایل نقلیه همگانی هستند، آماده باش بوده تا در صورت لزوم در زمان بازگشت زائرین، به محلات موردنظر اعزام و مورداستفاده قرار گیرند.

آماده باش استان قزوین برای کمک به بازگشت زائران اربعین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد - معاون عمرانی استاندار قزوین - در جلسه شورای ترافیک که ویژه ساماندهی بازگشت زائرین اربعین برگزار شد، اظهار کرد: مراسم بزرگ دینی و فرهنگی اربعین امروز به یک رویداد مهم در کشور تبدیل شده که جهانیان را نیز به شگفت واداشته است.

معاون عمرانی استاندار قزوین بیان نمود: هر سال شاهد مشارکت بیش از گذشته دوستداران سالار شهیدان در این مراسم هستیم و با کمک مردم زمینه خدمت رسانی نیز به خوبی مهیا شده است.

وی گفت: امسال تمامی دستگاه های اجرایی با اعتقاد قلبی وارد شده و هماهنگی و همکاری لازم برای برگزاری هرچه با شکوه تر پیاده روی را داشته اند.

فرخزاد در ادامه ضمن اشاره به لزوم همدلی دستگاه های اجرایی در هنگام بازگشت زائران شرح داد: تمامی دستگاه ها و نهادهایی که در استان قزوین دارای وسایل نقلیه همگانی هستند، آماده باش بوده تا در صورت لزوم در زمان بازگشت زائرین، به محلات موردنظر اعزام و مورد استفاده قرار گیرند.

وی تأکید کرد: پس از سفر اربعین می بایست جلسه ای برگزار شود و تمام کاستی ها و مسائل موردبررسی و آسیب شناسی قرار گیرد تا سال آینده نیز پیاده روی اربعین با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 556

به "آماده باش استان قزوین برای کمک به بازگشت زائران اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش استان قزوین برای کمک به بازگشت زائران اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید