آمادگی ساخت 3 هزار واحد مسکونی در بافت قدیم شیراز

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران: مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز فارس گفت: در صورت ارائه تسهیلات از طرف وزارت مسکن و شهرسازی، آمادگی ساخت 3 هزار واحد مسکونی را در بافت قدیم شیراز اعلام می کنیم.

آمادگی ساخت 3 هزار واحد مسکونی در بافت قدیم شیراز

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از شیراز، به نقل از روابط عمومی انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس، شمس ارجمندی با بیان اینکه سود بسته های سرمایه گذاری معنوی که از طرف این انجمن پیشنهاد می گردد، ایجاد سرپناه برای گروه های هدف و ایجاد امنیت اجتماعی است، اظهار کرد: تا خاتمه آذر ماه جاری 224 واحد مسکونی خیرساز از پروژه 670 واحدی این انجمن در شهر صدرا با اعتباری افزون بر 100 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: نیمی از این اعتبار از محل منابع بانکی و به صورت تسهیلات ارزان قیمت بانک مسکن در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

به گفته وی انبوه سازی مسکن راهکاری موثر در تأمین نخستین احتیاج جوانان برای تأهل و خانه دار شدن است، در حالی که خیران می توانند از فرصت پیش آمده برای ارائه خدمات رایگان توسط دولت و به وسیله انجمن شامل زمین، خدمات فنی مهندسی و انشعابات بهره ببرند.

ارجمندی با بیان اینکه برای ششمین سال پیاپی است که حضور در این نمایشگاه را تجربه می کنیم گفت: به همت خیران مسکن ساز تا به امروز 300 واحد مسکونی احداث و تحویل گروه های هدف شده است.

این مسئول اضافه کرد: تا خاتمه امسال نیز 775 واحد مسکونی خیرساز در شهرهای صدرا، داراب، نی ریز و سروستان آماده تحویل می گردد و برای سال آینده نیز پیش بینی ساخت یک هزار و 500 واحد مسکونی در شهرهای صدرا، نی ریز، کازرون و داراب شده است.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز فارس بیان نمود: آمادگی ساخت 3 هزار واحد مسکونی خیرساز را در بافت قدیم شیراز داریم و این در حالی است که اگر وزارت راه و شهرسازی تسهیلات و امکانات لازم مانند سایر نقاط این استان را در اختیار این انجمن قرار دهد، با توجه به نهادینه شدن فرهنگ ساخت مسکن برای گروه های آسیب پذیر آمادگی ساخت 3 هزار واحد مسکونی را در بافت قدیم ایجاد خواهیم کرد تا شاهد تحولی نو در این منطقه فرسوده و احتیاجمند نوسازی باشیم.

ششمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در بخش مسکن و انبوه سازان از 12 تا 15 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شیراز جریان داشت.

در این نمایشگاه غرفه انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس با معرفی بیشتر فعالیت های خود به جذب سرمایه گذاران معنوی اقدام کرد.

همچنین در مراسم آغازین این نمایشگاه جواد حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور به همراه سید علی نقی لقمانی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس و مدیرکل نظارت و ارزیابی بنیاد مسکن کشور از غرفه این انجمن بازدید کردند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 913

به "آمادگی ساخت 3 هزار واحد مسکونی در بافت قدیم شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی ساخت 3 هزار واحد مسکونی در بافت قدیم شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید