افتتاح نخستین مدرسه اوتیسم در منطقه 14 ، نیکوکاران سنگ تمام گذاشتند

به گزارش مجله پیکوشو، شهردار منطقه 14 از افتتاح نخستین مدرسه آموزشی اوتیسم با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مدیر و معاون سازمان دانش آموزان استثنایی کشور، مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه 14 و جمعی از خیّران مدرسه ساز در دارالمؤمنین تهران اطلاع داد.

افتتاح نخستین مدرسه اوتیسم در منطقه 14 ، نیکوکاران سنگ تمام گذاشتند

به گزارش خبرنگاران، مدرسه اوتیسم راد، با هدف ایجاد فضای تخصصی برای آموزش و توانبخشی بچه ها اوتیسم به همت نیکوکاران و خیّران مدرسه ساز در خیابان عزیزی ناحیه یک منطقه 14 افتتاح شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در این مراسم با بیان اینکه بهره برداری از مراکز آموزشی از مهم ترین برنامه ها برای آموزش و پرورش استثنایی کشور است، گفت: این مهم با همت خیّران در بسیاری از نقاط از جمله منطقه 14 محقق شده است.

وی با بیان اینکه خیّران بیشترین خدمت را به آموزش و پرورش داشته اند و برای نیازمندان و مکان هایی که جامعه هدف آنهاست با اشتیاق ورود پیدا می نمایند، اضافه کرد: ساخت و راه اندازی مدرسه ویژه طیف اوتیسم یکی از نمونه های کوچک این قدم های خیر است.

مدیرکل سازمان دانش آموزان استثنایی کشور نیز ضمن خرسندی از افتتاح مدرسه ویژه افراد اوتیسم در منطقه 14، گفت: دانش آموزان این طیف نیازمندی های ویژه و خاصی از نظر آموزشی دارند و استعدادهای شان در قالب ایجاد چنین مدارسی رشد نموده و شکوفا می گردد.

شهردار منطقه 14 در حاشیه این مراسم با بیان اینکه راه اندازی مدرسه خاص طیف اوتیسم برای توسعه کیفیت آموزش به دانش آموزان این طیف یک ضرورت است، گفت: بدون تردید بچه ها و نوجوانان دارای استعدادهایی قابل توجه هستند که می توانند با عشق، علاقه، مهربانی و حمایت والدین و مسئولان به موفقیت های چشمگیری در آینده دست یابند.

محمدامین سالاری پور با تأکید بر اینکه پیشرفت و توسعه هر کشوری مستلزم داشتن دانش آموزانی با استعداد و ارائه صحیح و با کیفیت خدمات آموزش و پرورش در آن کشور است، از تمام مسئولان، خیّران و مربیان و معلمانی که در سراسر کشور برای دانش آموزان طیف اوتیسم به هر شکلی زحمت می کشند، قدردانی کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2142

به "افتتاح نخستین مدرسه اوتیسم در منطقه 14 ، نیکوکاران سنگ تمام گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نخستین مدرسه اوتیسم در منطقه 14 ، نیکوکاران سنگ تمام گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید