افشای مشخصات گوشی مرموز OPPO Find X5 Lite

به گزارش مجله پیکوشو، قرار است اپو گوشی های سری Find X5 را به زودی عرضه کند. در بین این گوشی ها، در خصوص مدل Find X5 Lite شایعات زیادی منتشر شده است.

افشای مشخصات گوشی مرموز OPPO Find X5 Lite

به گزارش خبرنگاران، انتظار می رود شرکت OPPO گوشی های OPPO Find X5، Find X5 Pro و Find X5 Lite را در ماه مارس در بازار های جهانی معرفی کند. یک گواهینامه اتحادیه اروپا که به وسیله Sudhanshu Ambhore، افشاگر دنیای فناوری، منتشر شده است نشان می دهد که گوشی Find X5 Lite یک نسخه تغییر نام یافته از گوشی OPPO Reno7 5G خواهد بود. گوشی Reno 7 به تازگی در چین عرضه شده است.

چنان که در گزارش ها آمده است، یک گوشی هوشمند محصول OPPO با شماره مدل CPH2371 در یک وبسایت گواهی اتحادیه اروپا ظاهر شده است. براساس مشخصات افشاشده احتمالا گوشی Reno7 5G در بازار های خارج از چین با نام تجاری Find X5 Lite عرضه گردد. اگر این گزارش را بپذیریم، می توانیم نتیجه بگیریم که طراحی X5 Lite مشابه مدل های Find X5 و X5 Pro نخواهد بود. انتظار می رود ماژول دوربین مدل های Find X5 و X5 Pro به شکل ذوزنقه ای نامنظم عرضه گردد.

با این حساب گوشی Find X5 Lite احتمالا با همان مشخصات موجود در نسخه چینی گوشی Reno7 5G عرضه خواهد شد؛ بنابراین پیش بینی می گردد این گوشی صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED را در خود جای دهد. این نمایشگر وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی 90 هرتز و اسکنر اثر انگشت درون صفحه نیز را ارائه می دهد.

از چیپست Snapdragon 778G در گوشی هوشمند Find X5 Lite استفاده شده است. این گوشی به 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. انتظار می رود سیستم عامل اندروید 11 و ColorOS 12 از پیش روی دستگاه نصب گردد.

گوشی Find X5 Lite ممکن است با دوربین پنل جلویی 32 مگاپیکسلی عرضه گردد. تنظیمات دوربین پشتی آن احتمالا شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. این دستگاه ممکن است یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 60 واتی پشتیبانی می نماید را در خود جای دهد. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص قیمت گوشی Find X5 Lite در دست نیست.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1994

به "افشای مشخصات گوشی مرموز OPPO Find X5 Lite" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی مرموز OPPO Find X5 Lite"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید