المیادین: ظریف امروز به مسکو می رود

به گزارش مجله پیکوشو، شبکه خبری المیادین از سفر امروز وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به مسکو اطلاع داد.

المیادین: ظریف امروز به مسکو می رود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران؛ پایگاه خبری شبکه المیادین از سفر امروز محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به روسیه اطلاع داد.

بر اساس این گزارش، رئیس دستگاه دیپلماسی ایران، عصر امروز وارد مسکو خواهد شد و فردا (چهارشنبه - 4 مارس) با همتای روس خود سرگئی لاوروف ملاقات خواهد نمود.

وی آخرین بار، دی ماه امسال به روسیه سفر نموده بود.

کاظم جلالی سفیر ایران در مسکو، نیز گفت که حسن روحانی رئیس جمهور ایران، خواهان برگزاری قریب الوقوع نشست سران سه کشور فرایند آستانه در تهران است.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران روز گذشته در نشست خبری که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید، درباره نشست سران سه کشور فرایند آستانه (ایران، روسیه و ترکیه) گفته بود: هنوز رایزنی ها ادامه دارد، قبل از تحولات اخیر در ادلب قرار بود این نشست در ایران برگزار گردد و در حال هماهنگی جزییات و تاریخ آن بودند که با تحولات ادلب قدری توجهات به سمت های دیگر رفته است و در حال رایزنی هستیم که تاریخ نشست را با هماهنگی سه کشور قطعی و اعلام کنیم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی مهمترین راه چاره برای حل بحران سوریه را راه چاره سیاسی خواند و یادآور شد: تا الان چیزی مهمتر و اصلی تر از فرایند آستانه نداریم و ضروری است همگان به این فرایند برگردیم و این فرایندی است که چند سالی کار نموده و کشورهایی در آن زحمت کشیدند و توافقات خوبی به دست آوردند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 878

به "المیادین: ظریف امروز به مسکو می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المیادین: ظریف امروز به مسکو می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید