انتقاد فرماندار دموکرات پنسیلوانیا از اظهارات ترامپ

به گزارش مجله پیکوشو، فرماندار ایالت پنسیلوانیا به شدت از اظهارات ترامپ مبنی بر اعلام پیروزی زودهنگام در انتخابات انتقاد کرد.

انتقاد فرماندار دموکرات پنسیلوانیا از اظهارات ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، تام ولف فرماندار دموکرات ایالت پنسیلوانیا با انتقاد شدید از اظهارات ترامپ به خاطر اعلام پیروزی زودهنگام در انتخابات ریاست جمهوری و ادعای تقلب ، این اظهارات را یک حمله حزبی ارزیابی و توصیف نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی گفت: ایالت پنسیلوانیا سخت کوشش می نماید تا بیش از یک میلیون رای پستی را شمارش کند.

فرماندار پنسیلوانیا در ادامه اضافه نمود: اجازه بدهید شفاف باشم: این یک حمله حزبی به انتخابات پنسیلوانیا است، به آراء و دموکراسی ما. مناطق ما بی وقفه کوشش می نمایند تا فرایند انتخابات با سرعت هرچه بیشتر طی گردد و با همچنین با نهایت دقت. پنسیلوانیا یک انتخابات منصفانه خواهد داشت و همه آرا شمرده خواهد شد.

از سوی دیگر کریس کریستی فرماندار سابق ایالت نیوجرسی و از نزدیکان سیاسی ترامپ نیز از اظهارات رئیس جمهور آمریکا در اعلام پیروزی زودهنگام انتقاد نموده است؛ آن هم در شرایطی که هنوز نتایج رسمی و نهایی در بعضی ایالت ها هنوز اعلام نشده است.

وی در این باره گفت: من با اظهارات رئیس جمهور آمریکا مخالف هستم به خصوص با طرح اتهامات بی پایه و اساس درباره کوشش مخالفان برای تقلب در انتخابات.

وی در ادامه اضافه نمود: امشب به عنوان یک فرماندار سابق صحبت نمی کنم بلکه به عنوان یک دادستان سابق آمریکا صحبت می کنم. بیان چنین اظهاراتی هیچ پایه و اساسی ندارد.

دونالد ترامپ در بحبوحه اعلام نتایج انتخابات گفت که برای جشن آماده می شویم.

رئیس جمهور آمریکا گفت: برای جشن عظیم آماده می شویم. همه چیز را بردیم. پیروزی ما بی سابقه بود. ما در ایالت فلوریدا با اختلاف زیاد برنده شدیم.

ترامپ اضافه نمود: عده ای آدم ناراحت دارند کوشش می نمایند حامیان ما را از حق رأی محروم نمایند.

وی ادامه داد: آنها (دموکرات ها) می دانستند که نمی توانند برنده شوند و از این رو عنوان می کردند که باید کار را به دادگاه بکشانند. این تقلب علیه مردم آمریکاست و مایه شرمساری است... ما نمی خواهیم که آنها 4 صبح رای پیدا نمایند و آن را اضافه نمایند.

ترامپ همچنین با طرح تقلب در انتخابات تهدید به طرح این موضوع در دادگاه عالی کرد.

ترامپ گفت که دموکرات ها می خواهند مردم آمریکا را فریب دهند و این برای کشور ما شرم آور است.

رئیس جمهور آمریکا گفت: در ایالت پنسیلوانیا با اختلاف زیاد برنده شده است. او در حال اسم بردن از ایالت های دیگری است که در آنها برنده شده است.

وی همچنین گفت: تا آنجا که به من مربوط می گردد اعلام می کنم که ما (جمهوریخواهان) انتخابات را برده ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1326

به "انتقاد فرماندار دموکرات پنسیلوانیا از اظهارات ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد فرماندار دموکرات پنسیلوانیا از اظهارات ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید