انگلیس برگزاری تجمعات عظیم را ممنوع می نماید

به گزارش مجله پیکوشو، منابع خبری اعلام کردند، دولت انگلیس از چند روز دیگر برپایی تجمع در این کشور در واکنش به شیوع کروناویروس جدید را ممنوع می نماید.

انگلیس برگزاری تجمعات عظیم را ممنوع می نماید

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس تا کنون در برابر فشار ها برای اتخاذ تدابیر سختگیرانه مشابه با تدابیر کشورهای اروپایی دیگر به هدف کند کردن گسترش ویروس کرونای جدید در این قاره مقاومت نموده است.

یک منبع وابسته به دولت انگلیس امروز(شنبه) اظهار کرد: وزرای دولت انگلیس با همراهی مشاور علمی ارشد و مسئول پزشکی ارشد کابینه در حال کار به روی برنامه کشور برای متوقف کردن بعضی از انواع اقدامات عمومی شامل تجمعات عظیم هستند.

این منبع تاکید نمود، چند روز دیگر قوانینی اعلام می گردد تا به موجب آنها دولت اختیاراتی را به منظور مدیریت شیوع ویروس کرونای جدید از جمله متوقف کردن تجمعات عظیم و جبران هزینه های سازمان ها داشته باشد.

بعضی از سازمان ها در انگلیس با مستقل عمل کردن از دولت این کشور به صورت یکجانبه اقدام به وضع محدودیتهایی برای تجمعات عمومی نموده اند.

روز آدینه سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس تمامی مسابقات این لیگ را تا روز چهارم آوریل به حال تعلیق درآورد و رخدادهای ورزشی دیگر این کشور نظیر ماراتون لندن نیز توسط سازمانهای مربوطه به تعویق افتادند.

کاخ سلطنتی انگلیس نیز اظهار داشت، ملکه 93 ساله این کشور هم در چند روز آینده حضورش در چند مراسم عمومی را لغو نموده است.

جانسون برگزاری انتخابات محلی و شهرداری ها در انگلیس را که قرار بود ماه مه آینده برگزار گردد برای مدت یک سال به تعویق انداخت.

آمارهای انگلیس نشان داده اند که تا روز آدینه این کشور 798 مورد ابتلای به ویروس کرونای جدید را ثبت نموده و 11 تن نیز در اثر این بیماری جان باخته اند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 905

به "انگلیس برگزاری تجمعات عظیم را ممنوع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس برگزاری تجمعات عظیم را ممنوع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید