این دوره صیانت از آرای مردم در بالاترین سطح انجام می گردد

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم لرستان اطمینان داشته باشند که این دوره صیانت از آرای آنها در بالاترین سطح با اخلاص، ایثار صداقت و شفافیت صورت می گیرد.

این دوره صیانت از آرای مردم در بالاترین سطح انجام می گردد

صیانت از آرای مردم در بالاترین سطح صورت می گیرد.

دکتر مرتضی محمودوند امروز 29 اسفندماه در بازدید از دبیرخانه هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا که در استانداری لرستان مستقر شده اند، اظهارکرد: همراهی مردم باعث می گردد که در آرای خود اطمینان و آرامش داشته باشند از این رو کوشش ما صیانت از آرای مردم خواهد بود.

محمودوند اعلام نمود: مردم لرستان اطمینان داشته باشند که این دوره صیانت از آرای آنها در بالاترین سطح با اخلاص، ایثار صداقت و شفافیت صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در هر دوره قطعاً اعتراضاتی بوده است، یادآور شد: برای ما در تمام بخش های نظارتی قانون ملاک است.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی مجلس شورای گفت: ششمین دوره انتخابات شوراهای شهرها از حیث ثبت نام علیرغم عدم استقبال بعضی از استان های کشور در این استان استقبال خوبی اجرا شده است.

محمودوند تاکید نمود: با کوششحسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا و عباس گودرزی نماینده بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی شرایطی ایجاد شده تا این فرآیند اجتماعی به خوبی و در سطح عالی در لرستان برگزار گردد.

وی اضافه نمود: در مرکز استان لرستان باقرپورحسینی به عنوان دبیر شورای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستاست و اعضای 5 و 3 نفره هیاهای نظارت بر انتخابات شوراها در شهرها و بخش ها تشکیل شده است.

وی با تقدیر از استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی، دهیاران، بخشداران و فرمانداران لرستان گفت: همکاری و همراهی آنان باعث شده که تا به امروز فرایند قابل قبولی در این زمینه داشته باشیم.

رییس عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای لرستان یادآورشد: تمام کوشش خود را برای ایجاد فضای امن در کمال آرامش برای این انتخابات اجرا شده و مردم بدانند که هیچ حقی از آنها ضایع نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1586

به "این دوره صیانت از آرای مردم در بالاترین سطح انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این دوره صیانت از آرای مردم در بالاترین سطح انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید