بازدید فعالان رسانه ای ازبکستان از ظرفیتهای گردشگری قزوین

به گزارش مجله پیکوشو، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، بازدید فعالان رسانه ای ازبکستان از ظرفیتهای گردشگری قزوین صورت گرفت.

بازدید فعالان رسانه ای ازبکستان از ظرفیتهای گردشگری قزوین

علیرضا خزائلی گفت: این گروه شش نفره با هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه در استان به میزبانی اتاق بازرگانی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وارد قزوین شدند و از سردر عالی قاپو و کاخ موزه چهلستون در مجموعه دولتخانه صفوی بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین اضافه نمود: این هیات ازبکی به ریاست عبدالرحمن فضیلف، رئیس کانون هواداران فوتبال جمهوری ازبکستان سفر خود را با بدرقه وزیر گردشگری ازبکستان در سمرقند آغاز کرده و از آستارا وارد ایران شدند.

او ادامه داد: این گروه پس از بازدید از ظرفیتهای گردشگری قزوین به تهران، اصفهان و بندرعباس عزیمت کرده و سپس کشور را به مقصد امارات، عربستان و قطر ترک خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین اضافه نمود: امیدواریم با همکاری نمایندگی وزارت امور خارجه در استان برای توسعه روابط محبت آمیز بویژه با کشورهای همسایه، بتوانیم توانمندی ها و ظرفیت های استان را به نحو شایسته ای معرفی کنیم.

منبع: همگردی
انتشار: 26 آبان 1401 بروزرسانی: 26 آبان 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2186

به "بازدید فعالان رسانه ای ازبکستان از ظرفیتهای گردشگری قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید فعالان رسانه ای ازبکستان از ظرفیتهای گردشگری قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید