بازی فکری؛ فقط 3 درصد می توانند اشکال موجود در این تصویر را تشخیص دهند!

به گزارش مجله پیکوشو، شما 7 ثانیه فرصت دارید تا اشکال موجود در این تصویر را پیدا کنید.

بازی فکری؛ فقط 3 درصد می توانند اشکال موجود در این تصویر را تشخیص دهند!

خبرنگاران | یک رسانه بین المللی مدعی شده است که فقط 3 درصد می توانند اشکال این تصویر را تشخیص دهند. توجه داشته باشید که این بازی فکری برای افرادی طراحی شده است که به جزئیات توجه زیادی دارند.

به گزارش خبرنگاران ، بازی های فکری، معما های سرگرم نماینده ای هستند که چابکی فکری شما را آزمایش می نمایند. هدف این است که آن ها را در یک محدوده زمانی تعیین حل کنیم. آن ها بعلاوه می توانند حافظه و تمرکز شما را بهبود بخشند. بازی های فکری اغلب برای آموزش مغز و تقویت مهارت های شناختی استفاده می گردد.

چند نوع بازی فکری وجود دارد. بعضی ساده و بعضی پیچیده هستند.

بعضی کوتاه هستند، بعضی بلند. بعضی آسان و بعضی چالش برانگیز هستند و به اشکال مختلف اجرا می شوند. به عنوان مثال، معما های تصویری، معما های منطقی ریاضی، جدول کلمات متقاطع، توهم نوری و ... وجود دارد.

ما اینجا هستیم تا به شما یاری کنیم تمرکز خود را بهبود ببخشید، فکر خود را تازه کنید و همزمان با این بازی فکری تصویری شما را سرگرم کنیم. شما 7 ثانیه فرصت دارید تا اشکال موجود در این تصویر را پیدا کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای اشتباه موجود در تصویر ساعت ها

در ساعت وسط، جای عدد 9 و 12 اشتباه است. اگر توانستید جواب را حدس بزنید، به شما تبریک می گویم، شما جزو 3 درصد فزونی هستید که این بازی فکری را حل نموده اند. اگر هم ناموفق بودید، دفعه بعد بهتر خواهید بود. اجازه ندهید یک شکست مانع شما گردد.

منبع: فرادید
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2183

به "بازی فکری؛ فقط 3 درصد می توانند اشکال موجود در این تصویر را تشخیص دهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی فکری؛ فقط 3 درصد می توانند اشکال موجود در این تصویر را تشخیص دهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید