بهترین تور استانبول 3 روزه را از کجا بگیریم؟

به گزارش مجله پیکوشو، تور استانبول 3 روزه

همیشه یکی از بهترین مقصدها برای یک سفر خارجی که هم زود و سریع کارهایش درست شود و هم قیمت معقولی داشته باشد، شهر زیبای استانبول در ترکیه است. استانبول هم نزدیک است و هم انتظارات هر گردشگری را از هر لحاظی برآورده می سازد. آب و هوای خوب، مراکز گردشگری تفریحی و مختلف، نزدیکی مسافت و سهولت در رفت و آمد به این شهر تنها برخی از مهم ترین دلایلی هستند که باعث می شوند استانبول تبدیل به یکی از اولین گزینه ها برای مسافرت تفریحی و خارجی شود پر طرفدارترین نور استانبول، ، تور 3 روزه به مقصد این شهر است. همانطور که می دانید، یکی از بهترین آژانس های مسافرتی در ایران برای ارائه تور استانبول 3 روزه ، شرکت خبرنگاران است. در ادامه با ما همراه باشید تا برایتان دقیق و مفصل بگوییم که سفر با مخصوصا با خبرنگاران چه مزایایی برای شما دارد.

بهترین تور استانبول 3 روزه را از کجا بگیریم؟

بررسی سفر با تور استانبول 3 روزه با خبرنگاران

استانبول شهر معروفی در ترکیه است که از جایگاه ویژه ای در بین کسانی که می خواهند یک مسافرت آرام و بی دغدغه داشته باشند، برخوردار است. شهرت این شهر به قدری است که شاید باورتان نشود اما بسیاری از مردم جهان به اشتباه فکر می کنند که این شهر پایتخت ترکیه است نه آنکارا! به هر حال استانبول فعلی و قسطنتنیه جهان باستان، یکی از شهرهایی است که خیلی ها نه 1 بار بلکه خیلی ها برای چندمین بار خواهان سفر به آن هستند. ایرانیان بسیاری هم دوستدار سفر به استانبول و گذراندن تعطیلاتشان در این شهر ترکیه ای هستند و از این رو یکی از تورهای مسافرتی بسیار محبوب در بین ایرانی ها، تور استانبول است.

از بین این تورها هم یکی از پر طرفدارترین تورهای مسافرتی از نظر مدت زمانی، تور استانبول 3 روزه است. معمولا آژانس های مسافرتی بسیاری در ایران به ارائه تورهای مسافرتی مختلف در دوره های زمانی بسیار با امکانات مختلف و متفاوت به سمت این مقصد برگزار می کنند. یکی از بهترین آژانس های هواپیمایی در سراسر ایران که نه تنها در جهت استانبول و ترکیه بلکه در همه مقاصد خارجی اقدام به برگزاری تورهای مسافرتی می نماید؛ آژانس مسافرتی خبرنگاران است.

یکی از محبوب ترین تورها، تور استانبول 3 روزه است که هم مقدار زمانش مناسب است هم امکاناتی که در آن ارائه می شود، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. خوشبختانه شهر استانبول به گونه ای است که این گنجایش را دارد که هر مقدار و مدت زمانی که در آن قصد ماندن را داشته باشید، شما را راضی نماید. به زبان ساده تر که بگوییم؛ از 3 روز تا به هر چند وقتی شما می توانید به این شهر سفر کنید و در انتها سفرتان این حس را داشته باشید که هم به گشت و گذارتان رسیده اید و هم به شما خوش گذشته است.

البته این خاصیت خبرنگاران است که در هر مقصدی، بهترین برنامه های مسافرتی را از جزئی ترین نکات گرفته تا مهم ترینشان را به گونه ای برنامه ریزی کند که بهترین برنامه سفر را در پیش روی خود داشته باشید و در انتها زا سفر خود راضی باشید. آژانس مسافرتی خبرنگاران برای تور استانبول 3 روزه از بهترین پروازهای شرکت های هواپیمایی همچون شرکت هواپیمایی ایران ایر، ماهان ایر و ترکیش ایرلاین استفاده می نماید. در این تور ما از بهترین ساعات زمانی پروازها و بهترین روزها استفاده می نماییم زیرا قبل از هر چیزی ما در خبرنگاران به این مسئله بسیار توجه می نماییم که وقت همه مسافران طلا است و باید آن را به بهترین شکل و نحو ممکن مدیریت نمود. بنابراین در نتیجه شما می توانید تا همیشه به این امر اطمینان داشته باشید که ما بهترین زمان های پروازی را به شما پیشنهاد و ارائه می نماییم. بهترین راه برای خرید تور استانبول 3 روزه از خبرنگاران این است که از خدمات پرواز + هتل استفاده نمایید.

در واقع شما با انتخاب این گزینه چه در صورت خرید حضوری و چه در صورت خرید به صورت آنلاین می توانید تنها با ذکر و یا وارد کردن زمان مد نظر خود؛ از بهترین پیشنهادهای ما هم در زمینه هتل ها و هم در زمینه پروازها مطلع شوید و بسته به سلیقه و میزان هزینه ای که برای این سفر مد نظرتان است از بهترین ترکیب استفاده نمایید. مزیت این کار برای شما این است که دیگر هیچ محدودیت از پیش تعیین شده ای در زمینه انتخاب پرواز، هتل و یا هرگونه خدمات تور خود دیگر ندارید و هر زمانی که بخواهید می توانید تا برای تور استانبول 3 روزه خود، از خدمات مورد نظر استفاده نمایید.

شما برای این کار تنها کافی است که تاریخ رفت و برگشت مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا سیستم و یا کارشناسان ما بهترین انتخاب ها و ترکیب ها را به شما نشان بدهند. البته باز هم برای شما این امکان وجود دارد تا در خرید به صورت آنلاین و از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن های موبایلی خبرنگاران با استفاده از فیلترهایی که ما در سیستم بر اساس قیمت پرواز، زمان پرواز، نوع و یا درجه هتل و بسیاری از فیلترهای دیگر؛ حالت دلخواه خود را برای تور 3 روزه خبرنگاران پیدا کرده و برنامه دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید.

توجه فرمایید که برای شما این امکان وجود دارد که مثلا برای انتخاب هتل از فیلترهایی همچون پر فروش ترین هتل ها و یا بر اساس نوع هتل مثل؛ هتل آپارتمان، ریزورت هتل، بوتیک هتل و یا هتل و یا حتی میزان ستاره های یک هتل، منطقه آن و یا هزینه آن که در واقع فیلترهایی تاثیرگذار در زمینه انتخاب هتل ها هستند را برای شما در سیستم تعرف کرده ایم.

در این زمینه مثال جامع تر دیگری می زنیم. شما می توانید تا بر اساس گزینه ای به نام تغییر پرواز، بر اساس نیاز و سلیقه شما می تواند تغییر پیدا نماید. در کنار این خدمات شما می توانید هر کدام از خدمات مورد نیاز خود را به صورت مجزا خریداری نمایید. به طور مثال می توانید تا بیمه مسافرتی، خدمات گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان و بسیاری از خدمات دیگر را به صورت مجزا از خبرنگاران خریداری نمایید. یکی از مهم ترین خدمات ترو 3 روزه استانبول خبرنگاران، گشت های شهری است که در این تور به شما مسافرین عزیز ارائه می شود. این گشت ها بسیار جذاب و متنوع هستند و جاذبه های محبوب و مختلفی را در بر می گیرند که در ادامه آن ها را بیشتر برای شما مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی برخی از گشت های شهری استانبول خبرنگاران

  • موزه توپکاپی | Topkapi Palace Museum

یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین جاذبه هایی که در تور استانبول 3 روزه به شما پیشنهاد می کنیم تا از آن حتما بازدید نمایید، کاخ موزه توپکاپی است. این ساختمان در بین سال های 1466 میلادی تا 1478 میلادی به دستور سلطان محمد دوم عثمانی ساخته شد. این بنا در یک شبه جزیره کوچک و در شمال دماغه طلایی قرار گرفته است. کاخ توپکاپی در بین قرن های 15 تا 19 میلادی یکی از مهم ترین مراکز سیاسی دولت عثمانی بوده است. به این موزه به این خاطر توپکاپی می گویند که؛ در آن توپ های جنگی بسیار بزرگی وجود داشته است که در بیرون از دروازه آن را به نمایش گذاشته بوده اند و از آن ها در فتوحات سلاطین استفاده می شده است. در مجموع توپ کاپی به معنای دروازه توپ ها است. در حال حاضر هر روزه و به غیر از روزهای سه شنبه امکان بازدید از این موزه در بین ساعات 9 صبح الی 5 بعد از ظهر برای علاقه مندان به بازدید از این مجموعه باز است. البته لازم به ذکر است که این ساعت در فصل تابستان بیشتر هم می شود. بنابراین اگر در تور 3 روزه در فصل تابستان بخواهید از این مجموعه بازدید نمایید، به طور مثال تا ساعت 7 عصر هم زمان دارید.

  • جزایر پرنس | Princes Islands

یکی دیگر از بهترین جاذبه های گردشگری که در تور استانبول 3 روزه پیشنهاد می کنیم تا از آن بازدید نمایید و اتفاقا در گشت های شهری استانبول خبرنگاران هم هست، جزایر پرنس است. این جزایر در واقع 9 جزیره تقریبا کوچک هستند که در دریای مرمر قرار گفته اند و تنها فاصله ای چند کیلومتری با استانبول دارند. این جزیره پیشینه جالبی دارد! به طور مثال در دوره بیزانس از این جزایر به عنوان نوعی تبعیدگاه استفاده می شده است. البته این تبعیدگاه سابق در حال حاضر تبدیل به یکی از مهم ترین مناطق گردشگری و توریست پذیر استانبول شده است. البته باید توجه نمایید که از این 9 جزیره تنها 4 جزیره آن به اسامی کینالی آدا، بورگاز آدا، بویوک آدا و هیبلی آدا به روی گردشگران باز است و معروف ترین آن ها هم بویوک آدا است. درباره نام این جزیره جالب است که این نکته را بدانید که به این علت به آن جزایر پرنس می گویند که محل تبعید شاهزادگان بوده است.

  • برج دختر | Maidens Tower

یکی از جالب ترین جاذبه های دیدنی در استانبول، برج دختر است. این برج زیبا در قرن 4 میلادی در یکی از جزیره های استانبول و در یکی از جزیره های کوچک آن قرار گرفته است. یکی از جاذبه های استانبول آن هم در زمان غروب آفتاب، برج دختر است زیرا، تلالو نور در حال خاموشی آفتاب و جلوه استانبول در پس زمینه این برج یکی از دیدنی ترین لحظاتی است که در استانبول می توانید به تماشای آن بنشینید. درباره برج دختر باید بگوییم که قبل ترها به آن، لینروس و دامالیس که نام همسر خاریس که پادشاه آتن بوده، می گفته اند. البته به آن آرکلا یا قلعه کوچک هم می گفته اند. برج دختر تا به الان چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است و در حال حاضر هم رستورانی در طبقه همکف آن ساخته شده است. در این رستوران می توانید تا غذاهای سنتی ترکیه ای را سفارش دهید و میل نمایید.

از همه دیدنی های این برج که بگذریم، افسانه جالبی نیز درباره این برج وجود دارد. می گویند که پس جوانی که لیندروس نام داشته، عاشق راهبه ای به نام هیرو می شود. هیرو هم هر شب برای او آتش درست می کرده تا راه را به او نشان دهد اما یک شب که طوفان آتش را خاموش کرد، هیرو راهش را گم کرده و در بسفر غرق می شود. بعد از لیندورس هیرو هم به طرز غمگینی می میرد و این داستان وقتی دهان به دهان می چرخد، باعث شهرت این برج می شود. البته این تنها یکی از افسانه هایی است که درباره این برج بیان می کنند! داستان برج دختر هر چه که باشد، این برج امروزه یکی از زیباترین و معروف ترین دیدنی ها در تور استانبول 3 روزه است.

  • مسجد سلیمانیه | Süleymaniye Mosque

یکی ازمعروف ترین مساجد موجود در استانبول که اتفاقا در دوره حکومت عثمانیان هم ساخته شده است، مسجد سلیمانیه است. این مسجد بسیار بزرگ در بالای تپه ای در منطقه کانتارجیلار قرار گرفته است. در واقع مسجد سلیمانیه بین وزارتخانه ای ترکیه ای و دفتر یک شیخ الاسلام قرار گرفته است. مسجد سلیمانیه در سال 1556 میلادی و به دستور سلطان سلیمان ساخته شد. در این مسجد یک حیاط اندرونی وجود دارد که در دورتادور آن 4 مناره قرار گرفته است. در واقع این مناره ها همگی نمادی از چهارمین پادشاهی بوده است که چهارمین پادشاه عثمان ها پس از فتح قسطنتنیه بوده است. ایوان هایی هم که در تمامی مناره های این مسجد قرار دارند، 10 عدد هستند. معماری مسجد در فضای داخلی آن نیز بسیار بزرگ و پر ابهت است. در واقع فضای داخل همچون یک مربع 58 متر در 59 متری است. در مجموعه این مسجد همچنین؛ رستورانی زیبا، حمام و عمارتی وجود دارد که آشپزخانه و رستورانی زیبا در داخل خود دارد که امروزه خود جاذبه هایی بسیار دیدنی در این مسجد هستند. شما می توانید در خلال بازدید از این مسجد در زمانی که در تور استانبول 3 روزه هستید از عمارت داخل این مسجد و حمام آن نیز بازدید نمایید.

سفر خوبی داشته باشید! ✈منبع: الی گشت

انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 298

به "بهترین تور استانبول 3 روزه را از کجا بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین تور استانبول 3 روزه را از کجا بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید