تحویل 100 واحد مسکونی به مدد جویان بهزیستی در استان زنجان

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران: مدیرکل بهزیستی زنجان از تحویل 100 واحد مسکونی به مدد جویان بهزیستی در زنجان اطلاع داد و گفت: این واحدهای مسکونی 22 خرداد سال جاری با حضور ریاست بهزیستی کشور به مدد جویان بهزیستی زنجانی تحویل داده می گردد.

تحویل 100 واحد مسکونی به مدد جویان بهزیستی در استان زنجان

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از زنجان٬ مرتضی مکاریان در مراسم رونمایی از کتاب جامعه مشخص و شدت معلولیت ICF که به زبان فارسی ترجمه و نرم افزار آن نیز توسط متخصص زنجانی به زبان فارسی طراحی شده است، اظهار کرد: نرم افزار مرورگر ICF در سراسر جهان برای تشخیص نوع و میزان معلولیت مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این نرم افزار برای سایر کشورها به زبان ملی هر کشور طراحی شده و در اختیار آنان قرار گرفته است، ابراز کرد: نسخه فارسی این نرم افزار به دلیل تحریم به ایران داده نمی شد که در این راستا حسین کابلی متخصص زنجانی این نرم افزار را به زبان فارسی ترجمه کرد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به عدم حضور ریاست بهزیستی کشور در مراسم رونمایی توضیح داد: ایشان در روز 22 خرداد ماه در زنجان حضور پیدا می نمایند.

وی با اشاره به روز 22 خرداد ماه سال جاری و حضور ریاست بهزیستی کشور در زنجان گفت: روز پنجشنبه 22 خرداد 100 واحد مسکونی با حضور ریاست بهزیستی کشور به مدد جویان بهزیستی استان تحویل داده می گردد.

مکاریان با بیان اینکه در توانگری نوین پیروز به انجام دو امر مهم شده ایم، اضافه نمود: پیروز شدیم درصد بالایی از شیوه مرکز محوری به سمت خانواده محوری پیش برویم و در حال حاضر با آموزش های لازم به خانواده ها تعدادی از معلولان که در مراکز نگهداری می شدند هم اکنون در خانه و توسط خانواده های خود مورد نگهداری قرار می گیرند.

وی با اشاره به دومین امر مهم توسط سازمان بهزیستی عنوان نمود: کارت های الکترونیکی برای معلولان با کد های جهانی به دو زبان فارسی و لاین در حال صدور است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه معلولان در اقسا نقاط جهان با ارائه کارت های مغناطیسی معلولیت خود می توانند از خدمات مختص نوع و شدت معلولیت خود بهره مند شوند، ابراز کرد: امیدوایم در اجرای برنامه ها رتبه خوبی را در بهزیستی کشور به دست آوریم.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 916

به "تحویل 100 واحد مسکونی به مدد جویان بهزیستی در استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 100 واحد مسکونی به مدد جویان بهزیستی در استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید