تست شخصیت شناسی ، چه پنیری را دوست دارید؟

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران : پنیر مورد علاقه شما می تواند از شخصیت شما بگوید.

تست شخصیت شناسی ، چه پنیری را دوست دارید؟

شاید باورش سخت باشد اما بین پنیر مورد علاقه با شخصیت افراد ارتباط وجود دارد. تست شخصیت شناسی زیر برای این کار انجام دهید.

به گزارش خبرنگاران ، پنیر، یکی از لذیذ ترین غذاهاست که با تنوع خاص خود تقریبآ می تواند تمام سلیقه ها را راضی نگاه دارد، اما در عین حال چیز های دیگری هم راجع به این افزودنی خوشمزه وجود دارد که احتمالآ شما چیزی درباره آن نمی دانید پنیر می تواند نکات بسیاری را در رابطه با خودتان به شما بگوید.

* پنیر نیمه نرم مثل پنیر فتا

پنیر های نیمه نرم مثل پنیر فتا (پنیر های بسته بندی پاستوریزه) ما را به دوران بچگی می برند؛ بنابراین آنهاهمگی مربوط به خانه، خانواده و کانون گرم خانوادگی میشوند. اگر هنوز به این پنیر ها علاقه مندید، متخصصان معتقدند که عمیقاًدوست دارید یک بار دیگر شرایط گذشته را برای خود بازسازی کنید و این شاید همان دنیای امنی است که همواره در پی آن بوده اید. به همین علت است که شما ابتدا خانواده، دوست، فامیل و آشنا را در اولویت قرار میدهید و این به رغم برنامهُ بسیار فشرده شماست. خانواده شما همواره در پی غذا های خانگی هستند و شما از این انعطاف پذیری آن ها لذت میبرید. خانه شما همواره گرم و پر از میهمان است و از ملاقات دوستان شاد می شوید و سعی می کنید حداقل یک شب در هفته را با خانواده به خوبی و خوشی بگذرانید.

* پنیرسفت مثل پنیر تبریزی یا لیقوان

هر تکه از این نوع پنیر که معمولاً در بسته بندی های کوچک و گاه با ترکیبات سبزیجات و ... تهیه می شوند گوشه ای از زندگیتان را به تصویر می کشد و این نشان میدهد که شما تا چه حد در انجام کار ها یتان مصمم و با اراده اید. همچون پنیر چدار از خارج سخت واز درون نرم وانعطاف پذیرید. در هر کاری همچون برگسالان فکر می کنید و اجازه نمیدهید کسی در روابط شما با دیگران، به ویژه دوستان دخالت کند. آنچه شما را از دیگران متمایز می سازد، همان روح سخت و در عین حال لطیف شما در بر خورد با مسایل دیگران است. شاید به همین علت است که دیگران از مشورت با شما بیشترین استفاده را میبرند

* پنیر نرم مثل پنیر خامه ای

تحقیقات نشان می دهد اشخاصی که طالب تجمل و تجمل پرستی هستند، به مراتب از خوردن پنیر های نرم همچون پنیر های خامه ای بیشتر لذت می برند و همواره در پی لوازم لوکس و تجملی هستند، از پوشیدن لباس ابریشمی به اسم لباس راحتی گرفته تا پوشیدن دمپایی های بسیار شیک رو فرشی. ز شما می دانید که چگونه باید با خودو زندگی خویش کنار بیایید لذت خوردن این پنیر، دقیقآ به میزان لذت خریدن یک آباژور زیبا برای اتاق خوابتان است

* پنیر فانتزی مثل پنیر چدار

این پنیر ها با طعم لذیذ، باعث می شوند که احساس سر مست بودن به شما دست دهد. احساسی که در یک جنگل زیبا و پر از شقایق های وحشی به انسان دست می دهد. اصلا خجالتی نیستید. شما عاشق رفتن به موقعییت های تازه هستید و از اینکه منبع خیر باشید، لذت می برید. دوستان عاشق شما هستند، زیرا آن ها همواره برترین لحظات را با شما میگذرانند. لذت گذراندن وقت با شما، آنچنان زیاد است که هیچ میهمانی بدون حضورتان برگزار نمی گردد. شما مهربان، دلرحم، صمیمی و روراست هستید و بی کینه. در جنگل بودن مزایایی دارد که هر کسی با آن آشنا نیست.

منبع: رکنا
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1827

به "تست شخصیت شناسی ، چه پنیری را دوست دارید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست شخصیت شناسی ، چه پنیری را دوست دارید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید