جانشین تاج بالاخره تعیین شد

به گزارش مجله پیکوشو، با استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

جانشین تاج بالاخره تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال امروز اعضای هیئت رئیسه تشکیل جلسه دادند تا ضمن آنالیز این موضوع درباره معین جانشین تاج صحبت نمایند. این اعضا پس از تشکیل جلسه در این محل، به وزارت ورزش رفتند تا با وزیر ورزش و جوانان نیز جلسه ای داشته باشند.

با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال پس از استعفای کفاشیان، نایب رئیس اول ندارد، حیدر بهافرایند نایب رئیس دوم، به عنوان جانشین تاج امور فدراسیون را پیش خواهد برد.

پیگیری ها نشان می دهد که برگزاری انتخابات پیش از موعد در دستور کار وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال قرار گرفته است. طبق برنامه اردیبهشت ماه سال 99 باید انتخابات فدراسیون انجام گردد اما با توجه به شرایط خاص فوتبال و برای اینکه کارها روی زمین نماند، تصمیم گرفته شد بلافاصله پس از حضور بهافرایند در رأس فدراسیون فوتبال، مقدمات برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال فراهم گردد. بر این اساس مقرر شد که بهافرایند هفته آینده مقدمات برگزاری مجمع را فراهم کند تا ظرف مدت 45 روز شاهد برگزاری انتخابات باشیم.

با این شرایط و در صورتی که همین فرایند طی گردد تا پیش از خاتمه سال 98 انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 759

به "جانشین تاج بالاخره تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین تاج بالاخره تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید