تعیین نبودن مالک علت شرایط اسفناک تیم فوتبال سپیدرود است

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، جبار کوچکی نژاد ظهر شنبه در جلسه هم اندیشی برای آنالیز مسائل حوزه ورزش شهرستان رشت با بیان اینکه سال جاری سال اقتصادی خوبی برای ورزش استان نیست، گفت: به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تا به امروز هیچ موافقتنامه ای درباره تحقق بودجه ورزشی سال جاری رد و بدل نشده است.

تعیین نبودن مالک علت شرایط اسفناک تیم فوتبال سپیدرود است

نماینده رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه بودجه عمرانی کل کشور و استان کم است به همین علت بیشتر تمرکزها بر روی بودجه جاری است، اضافه کرد: اقداماتی تا به امروز اجرا شده که می توان از جمله آن به تکمیل تقریبی استخر فرهنگیان رشت اشاره نمود.

وی با انتقاد از عدم آشکارسازی عایدی اختصاصی بودجه ورزشی استان گیلان، توضیح داد: باید حداقل یک جدول از عایدی اختصاصی از سالن های استان در اختیار نمایندگان قرار بگیرد.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه بودجه هر شهرستان باید برای همانجا هزینه گردد، اظهار کرد: اتمام پروژه ها نیازمند منابع است و با توجه به منابع فعلی نمی توان آنها را تکمیل کرد لذا نیازمند سیاست گذاری های تازه هستیم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه شرایط انجام پروژه های عمرانی در استان خوب نیست، ادامه داد: هفت ماه از سال گذشته و اقدام خاصی انجام نشده و در ماه های آینده هم به علت بارندگی امکان انجام پروژه های عمرانی بسیار کم است.

وی با بیان اینکه ضعف مدیریتی کل استان و در درجه اول استاندار، باعث شده که شرایط سپیدرود به اینجا کشیده گردد، گفت: زد و بندها باعث سقوط این تیم ورزشی شد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه سپیدرود شرایط اسفناکی دارد و زد و بندها از بهبود شرایط این تیم جلوگیری می نماید، اعلام کرد: متأسفانه مالک تیم سپیدرود به صورت کامل مشخص نیست و نمی دانیم که چه کسی دقیقاً این تیم را مدیریت می نماید در حالی که مهم ترین راه برای یاری به این تیم در درجه اول شناخت مالک آن است.

وی با بیان اینکه در بیشتر استان ها بخش صنعتی تیم داری می نماید، اسم کرد: باید سپیدرود را به بخش صنعت وصل کنیم تا شرایط آن مشخص تکلیف گردد و اگر حمایت همه جانبه مسئولان در این خصوص نباشد، هیچ اتفاق مثبتی رخ نمی دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1860

به "تعیین نبودن مالک علت شرایط اسفناک تیم فوتبال سپیدرود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین نبودن مالک علت شرایط اسفناک تیم فوتبال سپیدرود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید