حمایت صندوق رفاه از اردو های جهادی دانشجویان علوم پزشکی

به گزارش مجله پیکوشو، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق از برگزاری اردو های جهادی کوتاه مدت دانشجویان علوم پزشکی حمایت اقتصادی و تجهیزاتی می نماید.

حمایت صندوق رفاه از اردو های جهادی دانشجویان علوم پزشکی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، بهروز رحیمی با اشاره به حمایت های خاص و ویژه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از دانشجویان، گفت: تسهیلات صندوق رفاه در واقع رزق های کم، اما بابرکت است که در بهترین زمان در دست دانشجو قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بر این اساس در این مقطع هر قدر بتوانیم در حوزه رفاهی از دانشجویان خود بیشتر حمایت کنیم، دانشجویانی با علم و انگیزه بیشتر و دارای شاخص های اجتماعی پیروز تر خواهیم داشت و بر عکس اگر دانشجو را از نظر رفاهی مراقبت نکنیم، دانشجو می تواند سر خورده گردد.

رحیمی با اشاره به استفاده صندوق رفاه از ظرفیت و توان دانشجویان گفت: ما اکنون در صندوق رفاه از ظرفیت کار دانشجویی در حال استفاده هستیم و در نظر داریم در سال 99 این فرایند را توسعه داده و بخشی از فعالیت های خود را به دانشجویان بسپاریم، حمایت از استارت آپ ها و مؤسسات دانش بنیان دانشجویی در حوزه علوم پزشکی نیز بخشی از فعالیت ما است.

وی اضافه نمود: در این جهت امیدواریم بتوانیم از فعالیت های سرمایه گذاری و اقتصادی خود، بخشی را برای حمایت از استارتاپ ها و موسسات دانش بنیان دانشجویی بگذاریم که مطمئنا سود و آورده اقتصادی و اجتماعی خوبی را نیز به دنبال خود خواهد داشت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با بیان این که صندوق رفاه به دانشجویان خود بدهکار است و ما وام دار دانشجویان هستیم، گفت: دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در صورت وجود مسائل عذر ما را بپذیرند و این را بدانند نهایت کوشش ما رضایت دانشجو است به نحوی که در جلسات خود با دانشجویان از جمله با دبیران شورا های صنفی دانشجویان به دنبال احصاء مسائل دانشجویان و برطرف آن ها هستیم.

وی به حمایت صندوق از اردو های جهادی دانشجویی اشاره نمود و گفت: صندوق حمایت از اردو های جهادی دانشجویی را نیز به جد دنبال می نماید، بخش زیادی از این اردو ها می تواند به حوزه آموزش، پیشگیری و بهداشت بازگردد، دانشجویان اگر به فعالیت های بهداشتی، پیشگیری و آموزش بهداشت به عنوان اساس کار اردو های جهادی توجه نمایند، در این حوزه بسیار پیروز خواهیم بود، بر این اساس صندوق کوشش دارد در اردو های جهادی کوتاه مدت از نظر اقتصادی و تجهیزاتی در کنار دانشجویان باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1031

به "حمایت صندوق رفاه از اردو های جهادی دانشجویان علوم پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت صندوق رفاه از اردو های جهادی دانشجویان علوم پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید