چه خبر از گوینده شب بخیر کوچولو ، 10 عمل جراحی انجام داده ام اما...

به گزارش مجله پیکوشو، گوینده برنامه شب بخیر کوچولو گفت: کسانی که می خواهند وارد رادیو شوند باید شکیبا باشند، به خصوص در رادیو نانی که بعضی شاید به دنبالش باشند، دست یافتنی نیست ولی برای آنان که عشق دارند قصه فرق می نماید.

چه خبر از گوینده شب بخیر کوچولو ، 10 عمل جراحی انجام داده ام اما...

به گزارش خبرنگاران مریم نشیبا در پاسخ به این سوال که چه توصیه ای برای کسانی که می خواهند کار رادیویی نمایند، دارد، اظهار کرد: توصیه می کنم اگر می خواهند به جهت مالی وارد این عرصه شوند بدانند که باخته اند اما اگر عشق دارند تشریف بیاورند و تستی از آنها گرفته می گردد و اگر خدا بخواهد مسیری را طی می نمایند و به خواسته شان می رسند.

وی اضافه کرد: در این مسیر باید شکیبا باشند به خصوص برای رادیو نانی که بعضی شاید به دنبالش باشند، دست یافتنی نیست چرا که ساختار و مدل این است ولی برای آنان که عشق دارند قصه فرق می نماید. البته در تلویزیون دستمزدها، نوع و فرم کار شکل دیگری است و تفاوت دارد ولی در رادیو فقط عشق است.

گوینده برنامه گلبانگ در شرح حال و احوال این روزهای خود اعلام کرد: مادری دارم که 21 اسفند سال گذشته 99 سالگی اش تمام و وارد 100 سالگی شد و من این روزها با یک نوزاد 100 روزه طرف هستم و می توانید تصور کنید که نگهداری از ایشان تا چه میزان می تواند مشکل باشد آن هم با توجه به این که خودم اردیبهشت سال جاری وارد 78 مین سال زندگی ام شدم.

نشیبا گفت: اگر بگویم سلامت روحی ندارم کسی باور نمی نماید چون در ارتباط با مردم کوشش می کنم خودم را سلامت و خوب نشان بدهم اما دارو مصرف می کنم و سلامت جسمی ام هم این گونه است که چون حدود 10 عمل بر بدن من اجرا شده گذران امور برایم بسیار سخت است اما نهایتا شکر می کنم که توفیق الهی نصیبم شده است که نگهدار مادرم باشم.

این گوینده پیشکسوت در پاسخ به این سوال که چه احساسی از اقبال مردم نسبت به خود دارد، اعلام کرد: عشق است و من با خودم می گویم خدا مگر من چه دارم که مردم این گونه به من توجه می نمایند؟ هرجایی که می روم به من لطف دارند؛ مثلا فروشگاه می روم می خواهند لطف نمایند و از من پول نگیرند و من مجبور می شوم که بیشتر هم بپردازم.

رادیو نان ندارد

وی اضافه کرد: محبت مردم به من عشق و لطف زندگی و حیات من است و نفس من به همین چیزها زنده است. برای مردم برترین ها را آرزو دارم و امیدوارم نقاش بال پروانه ها پیوسته به همراه خودشان و عزیزانشان باشد. از لطف همه مردمی که ما را می نوازند سپاسگزارم.

مریم نَشیبی یا مریم نَشیبا (1325)، آموزگار و گویندهٔ رادیو و تلویزیون ایرانی است. وی لیسانس جغرافیای مالی دارد و از سال 1351 تا سال 1374 دبیر جغرافیا در دبیرستان بوده و کار گویندگی در رادیو و تلویزیون را از ابتدای سال 1357 شروع نموده و صرف نظر از یک وقفهٔ پنج ساله، تا به امروز ادامه داده است. نشیبا از سال 1374، پس از بازنشستگی از آموزش و پرورش، عمده فعالیت خود را بر گویندگی معطوف ساخته است.

وی، علاوه بر گویندگی خبر و همکاری با برنامه های روزانه و هفتگی، اجرای برنامهٔ شب بخیر کوچولو را به صورت شبانه از سال 1369 پی گرفته است. نَشیبا هم چنین مجری برنامه گلبانگ از رادیو ایران است و درزمینهٔ کار تلویزیونی نیز، ضمن گویندگی در برنامه های مستند علمی و آموزشی و برنامه های تلویزیونی سینما دو و سینما چهار، اجرای مجموعه های صداهای ماندگار و روز نوروز را برعهده داشته است.

گلبانگ یک برنامه رادیویی است که هر روز از رادیو ایران پخش می گردد؛ این برنامه از اول فروردین 1378 تا به امروز از رادیو ایران به مدت سی دقیقه با پخش ترانه های درخواستی مردم روی آنتن می رود.

تصاویر | یک سریال تازه کره ای از امشب می آید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1402 بروزرسانی: 10 مرداد 1402 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2296

به "چه خبر از گوینده شب بخیر کوچولو ، 10 عمل جراحی انجام داده ام اما..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه خبر از گوینده شب بخیر کوچولو ، 10 عمل جراحی انجام داده ام اما..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید