خبرنگاران حل مسائل بیمه درمانی تکمیلی ایثارگران

به گزارش مجله پیکوشو، تهران - خبرنگاران - معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حل مسائل بیمه درمانی تکمیلی ایثارگران از افزایش دو برابری مراکز درمانی طرف قرارداد اطلاع داد.

خبرنگاران حل مسائل بیمه درمانی تکمیلی ایثارگران

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران از ایثار، عبدالرضا عباسپور در مورد شرایط بیمه درمان تکمیلی ایثارگران توضیح داد: با کوشش و پیگیری های بنیاد شهید و امور ایثارگران و موافقت سازمان برنامه و بودجه، مطالبات بیمه دی که طرف قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران بود، پرداخت شد و خوشبختانه تقریباً مراکز طرف قرارداد بیمه درمان تکمیلی ایثارگران عزیز به دو برابر چند ماه قبل افزایش پیدا نموده است.

وی اضافه نمود: همچنین ترتیبی اتخاذ شده که مبالغ پرداختی عزیزانی که به مراکز غیر طرف قرارداد مراجعه می نمایند پس از دریافت اسناد ظرف 48 ساعت توسط بیمه دی پرداخت گردد.

عباس پور ادامه داد: تا چند ماه گذشته به دلیل بدهکاری بیمه دی، بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستان ها لغو قرارداد نموده بودند یعنی اگر ایثارگری به این مراکز درمانی مراجعه می کرد عملاً با پاسخ منفی مراکز روبرو می شد و چنانچه خودش شخصاً این پول را پرداخت می کرد، طی یک فرایند طولانی، دو یا سه ماه طول می کشید تا هزینه پرداختی به او برگردد که این مشکل مرتفع شده است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد معین شرایط شهدای سلامت نیز گفت: طی دو هفته گذشته با تشکیل کمیته ملی احراز شهدای سلامت، 40 پرونده رسیدگی شده است و خدمات رسانی به این شهدا همانند سایر شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می گردد یعنی هر خدمتی که برای شهدا تعریف شده است همان خدمت به شهدای سلامت هم تعلق می گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1362

به "خبرنگاران حل مسائل بیمه درمانی تکمیلی ایثارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حل مسائل بیمه درمانی تکمیلی ایثارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید