دانشکده&zwnjهای علوم پزشکی ایران نظارت بیشتری بر کیفیت محتوای آموزش مجازی داشته باشند

به گزارش مجله پیکوشو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران بر نظارت بیشتر بر کیفیت محتوای آموزش مجازی، توسعه زیر ساخت های لازم و استفاده از ظرفیت مرکز آزمون مجازی از سوی روسای دانشکده ها تاکید کرد.

دانشکده&zwnjهای علوم پزشکی ایران نظارت بیشتری بر کیفیت محتوای آموزش مجازی داشته باشند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در جلسه بررسی چالش های آموزشی دانشکده ها گفت: در زمینه کیفیت ارائه آموزش های مجازی دقت بیشتری شود و زیر ساخت های لازم توسعه یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به ظرفیت مرکز آزمون مجازی دانشکده پزشکی اظهارکرد: به منظور اعتبار بخشی آزمون ها در دوران کرونا، از پتانسیل این مرکز برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری - الکترونیک استفاده شود.

وی شرایط آموزش های مجازی را در مقایسه با ترم پیش بهتر دانست و افزود: البته هنوز مسائل مختلفی در این زمینه وجود دارد، لذا باید در فرصت باقیمانده، کوریکولوم های آموزشی مورد بازنگری قرار گیرد. همچنین برگزاری کلاس های آنلاین و حضور اساتید ساماندهی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه برنامه ریزی برای ارائه آموزش های مجازی رایگان به دانشجویان ضروری است؛ گفت: به منظور ارتقاء توانمندی اساتید نیز در استفاده از نرم افزار LMS، پکیج های آموزشی ویژه تهیه شود.

نظارت بر فرآیند آموزشی، بررسی شرایط پاویون ها، تامین تجهیزات حفاظت فردی برای حضور دانشجویان بالینی، برنامه ریزی برای گذراندن دوره های کارورزی دانشجویان، انجام سریع امور مربوط به فارغ التحصیلی دانشجویان، تکمیل زیرساخت های فناوری برای برگزاری آموزش ها و آزمون های مجازی، بهره برداری از فضای بیمارستان های تازه تاسیس در راستای ارتقاء توانمندی دانشجویان و ارزیابی عملکرد اساتید از مهمترین مواردی بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در این جلسه به آن ها اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر روسای دانشکده ها در این زمینه شد.

در ادامه این نشست حسن امیری؛ مشاور رئیس دانشگاه در امور هماهنگی و اجرایی گزارش آماری از میزان رضایت دانشجویان در خصوص شرایط ارائه آموزش های مجازی و حضوری ارائه داد و اهم مسائل دانشجویی مطرح شده در دوران کرونا را بیان نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1395

به "دانشکده&zwnjهای علوم پزشکی ایران نظارت بیشتری بر کیفیت محتوای آموزش مجازی داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشکده&zwnjهای علوم پزشکی ایران نظارت بیشتری بر کیفیت محتوای آموزش مجازی داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید