در بازار کم&zwnjمعامله این روزها چگونه می&zwnjتوان خودرو را فروخت؟

به گزارش مجله پیکوشو، گاهی برای اینکه کارمان راه بیفتد، زودتر و راحت تر انجام گردد، دلمان می خواهد جایی آشنایی پیدا کنیم که سفارشمان را کند و هوایمان را داشته باشد. وب سایت کارنامه سرویسی دارد به نام فروش سفارشی. افرادی که تا به حال از این روش استفاده نموده اند اعتقاد دارند با این راه توانسته اند یک یا دو روزه خودروی خود را بفروشند و راضی از معامله برگردند.

در بازار کم&zwnjمعامله این روزها چگونه می&zwnjتوان خودرو را فروخت؟

از اسفند سال 1398 بود که طرح جدیدی به سایت دیوار اضافه شد. در این طرح افرادی که قصد فروش خودروی خود را داشتند بعد از وارد کردن اطلاعات، روی فروش سفارشی کلیک می کرند و منتظر تماس کارشناسان فروش می مانند. محمود اعرابی، یکی از مشتریانی است که تا به حال از این راه برای به فروش رفتن خودروی خود استفاده نموده. او می گوید: وقتی روی فروش سفارشی کلیک کردم، از دیوار با من تماس گرفتند و گفتند قرار است یک کارشناس خبره، خودرویم را آنالیز کند. این آقا همه ابعاد و زوایا ماشین را ملاحظه کرد. اینجا بود که احساس کردم اگر قرار باشد حتی خودرویی هم بخرم می توانم به گزارش فنی این تیم اعتماد کنم.

یکی از اعضای تیم فروش سفارشی دیوار درباره این اعضای تیم فنی می گوید: کارشناس هایمان بسیار خبره و همه آموزش دیدگان آموزشگاه و دوره های دانشگاه شریف هستند که در این کار 436 نقطه ماشین را آنالیز می نمایند. آنها یک گزارش کامل کارشناسی بدنه و فنی تنظیم می نمایند و برای واحد قیمت گذاری ما می فرستد. بعد از آن ما خودرو را قیمت گذاری می کنیم و در دو ساعت به فروشنده اطلاع می دهیم که آیا می خواهد با این قیمت خودرویش را بفروشد یا نه؟

اعرابی در همین رابطه شرح می دهد: قیمتی که دیوار با این روش به من پیشنهاد داد متناسب با قیمت بازار بود. من می خواستم ماشینم را 60میلیون تومان آگهی کنم که آنها هم همین قیمت را پیشنهاد دادند. بعد از آن دیگر تا یک روز بعد با من تماس نگرفتند. روز بعد گفتند برای ماشینم سه چهار مشتری هست که می خواهند آن را ببینند. آنها خودرو را دیدند و در نهایت از میانشان با یکی معامله نهایی شد. حتی تا انتهای کار دیوار شبیه یک وکیل شخصی حواسش بود که اشتباهی در قراردادها و کاغذهای نقل و انتقال انجام نگردد.

این عضو تیم فروش سفارشی درباره نحوه قیمت گذاری خودرو شرح می دهد: برای روش قیمت گذاری یک تیم قیمت گذاری داریم که کارشناسان این کار هستند. همچنین از مراکز تعویض پلاک استعلام می گیریم. با فروشنده تماس می گیریم و به او قیمت را اعلام می کنیم.

هزینه فروش سفارشی چقدر است؟

اعرابی می گوید که از او هیچ هزینه ای برای این کار نگرفته اند. فروش سفارشی در واقع هزینه خود را از خریدار تامین می نماید. به طور مثال اگر خودروی او 100 میلیون تومان باشد آن را 101 میلیون تومان (یعنی یک درصد مازاد بر قیمت خودرو) آگهی می نمایند. حتی اگر به توافق هم نرسند برای هیچ فردی هیچ هزینه ای ندارد. اعرابی می گوید: در فاصله آگهی تا فروش دیگر هیچ تماسی با من گرفته نشد چرا که اعضای تیم فروش سفارشی همه این تماس ها را جواب می دهند تا خریدار واقعی را پیدا نمایند. این عضو تیم فروش سفارشی درباره اینکه چه راه حلی برای برخورد با قیمت های غیرواقعی در فضای مجازی دارند می گوید: اگر قیمت خودرو بالا و پایین گردد باید هر روز قیمت آن را به روز می کنیم. همچنین بر اساس بازخوردی که از خریداران می گیریم قیمت را تغییر می دهیم. البته پیش از انجام این کار موضوع را با فروشنده در میان می گذاریم و با او هماهنگ می کنیم. معمولا هم فروشنده ها به دلیل اعتمادی که دارند به پیشنهادات ما پاسخ مثبت می دهند. ما اعتقاد داریم در بازار منبع قابل اعتمادی هستیم و نمی خواهیم بازار را خراب کنیم.

این گروه از فروردین تا انتهای تابستان 120 مورد فروش پیروز داشته اند و پیش بینی می نمایند که تا آخر سال روزی سه تا پنج فروش پیروز داشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1394

به "در بازار کم&zwnjمعامله این روزها چگونه می&zwnjتوان خودرو را فروخت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بازار کم&zwnjمعامله این روزها چگونه می&zwnjتوان خودرو را فروخت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید