دلیل جدا نشدن خلیل زاده از هیات مدیره استقلال

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، ناهماهنگی در هیات مدیره استقلال باوجود عدم تایید این موضوع از سوی اعضاء، کاملاً مشهود است و مشخصاً شکاف عمیق بین رییس این هیات مدیره و مدیرعامل که از اصلی ترین ارکان مدیریت باشگاه هستند به چشم می آید.

دلیل جدا نشدن خلیل زاده از هیات مدیره استقلال

احمد سعادتمند که عملکرد خوبی در مدت زمان کوتاه مدیریتی اش در استقلال داشته و توانسته اعتماد و رضایت طرفداران را جلب نماید، بر سر مسائلی که عمده ترین آن کارگزار باشگاه است با یکدیگر اختلاف دارند و این اختلاف مانع از پیشبرد بعضی از برنامه های باشگاه به خصوص در حوزه مالی می گردد.

با اینکه تا به امروز بارها بحث جدایی خلیل زاده از هیات مدیره استقلال پیش آمده، اما این اتفاق تا به امروز روی نداده تا وی همچنان رییس هیات مدیره این باشگاه باقی بماند.

اصلی ترین عامل عدم جدایی خلیل زاده از هیات مدیره استقلال سیاستگذاری های وزارت ورزش در این باشگاه است و اعتقاد وزیر به خلیل زاده و حمایت از او موجب شده تا وی همچنان ریاست هیات مدیره این باشگاه را بر عهده داشته باشد.

وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان هم که از مدتی پیش روابطش با بعضی از اعضای هیات مدیره کدر شده، اخیراً با انتشار پیامی و مخاطب قرار دادن شخص خلیل زاده، اختلافش با وی را علنی کرد تا تعیین گردد اختلاف با خلیل زاده در این باشگاه گسترده تر از چیزی است که تصور می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1072

به "دلیل جدا نشدن خلیل زاده از هیات مدیره استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل جدا نشدن خلیل زاده از هیات مدیره استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید