فرایند مذاکرات وین باید منطبق با قانون مجلس باشد ، مذاکرات نه باید فرسایشی شود نه عجولانه

به گزارش مجله پیکوشو، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: ما معتقدیم که مذاکرات نباید فرسایشی و نه عجولانه پیش برود از این رو مذاکرات وین باید هوشمندانه و عالمانه دنبال شود به همین علت باید تلاش کرد تا این دو موضوع در مذاکرات مورد توجه قرار گیرد.

فرایند مذاکرات وین باید منطبق با قانون مجلس باشد ، مذاکرات نه باید فرسایشی شود نه عجولانه

ابراهیم عزیزی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، در رابطه با مذاکرات وین، اظهار کرد: آنچه که در مذاکرات وین در حال انجام شدن است باید حتما منطبق با قوانین کشور و قانون لغو تحریم ها مجلس شورای اسلامی و همچنین مصوبات شورای عالی امنیت ملی باید باشد.

وی ادامه داد: این مذاکرات باید انطباقی پیدا کند بین مصوبه مجلس و تصمیم شورای عالی امنیت ملی و منافع ملی به همین نگاه مجلس منافع ملی، عزت ملی و افق رشد صنعت هسته ای کشور است که این نگاه برای کشور سودمند و مفید است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما معتقدیم که مذاکرات نباید فرسایشی و نه عجولانه پیش برود از این رو مذاکرات وین باید هوشمندانه و عالمانه دنبال شود به همین علت باید تلاش کرد تا این دو موضوع در مذاکرات مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1726

به "فرایند مذاکرات وین باید منطبق با قانون مجلس باشد ، مذاکرات نه باید فرسایشی شود نه عجولانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند مذاکرات وین باید منطبق با قانون مجلس باشد ، مذاکرات نه باید فرسایشی شود نه عجولانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید