طرح الکترونیکی کردن فرآیند سلامت در قم با جدیت دنبال شود

به گزارش مجله پیکوشو، استاندار قم خواستار پیگیری جدی دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای طرح سلامت الکترونیکی در قم شد.

طرح الکترونیکی کردن فرآیند سلامت در قم با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرنگاران، بهرام سرمست، امروز در همایش گرامیداشت هفته سلامت که در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اقدامات اجرا شده در دولت تدبیر و امید در راستای ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی در کنار تامین امنیت، سلامت و امنیت را دو نعمت مورد اشاره در احادیث عنوان و اظهار کرد: همه تلاش مسئولان در نظام جمهوری اسلامی این است که این دو مقوله مهم به صورت حداکثری محقق شوند.

سرمست ادامه داد: برنامه محوری که در راستای اسناد بالادستی و به اقتضاء شرایط بومی استان باشد همواره مورد تاکید مدیریت استان بوده است و بر اساس چنین برنامه ای است که می توانیم نسبت به عملکرد دستگاه های مختلف قضاوت داشته باشیم.

وی در بخش دیگر الکترونیکی کردن فرایندهای حوزه سلامت را یکی از وظایف دانشگاه علوم پزشکی و واحدهای تابعه دانست و شرح داد: امروزه در نظام تشخیص، ارجاع و مراقبت های بالینی نیازمند توجه و عزم جدی در این حوزه هستیم.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه مراکز درمانی، داروخانه ها و نظام پزشکی همگی باید در تحقق دولت الکترونیک در حوزه سلامت نقش ایفا کنند، خاطرنشان کرد: خروجی این کار ضمن کمک به تحقق بیش از پیش شاخص های نظام سلامت، جلب رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

سرمست تاکید کرد: همه ارکان نظام سلامت باید در تحقق طرح سلامت الکترونیک تعامل داشته باشند و مدیریت استان از هرگونه هم افزایی در این راستا حمایت می کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 601

به "طرح الکترونیکی کردن فرآیند سلامت در قم با جدیت دنبال شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح الکترونیکی کردن فرآیند سلامت در قم با جدیت دنبال شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید