فرماندار اهر خواهان تسریع در بازسازی بنای موزه شیخ شهاب الدین شد

به گزارش مجله پیکوشو، فرماندار شهرستان اهر خواهان تسریع در بازسازی و راه اندازی مجدد ساختمان موزه شیخ شهاب الدین اهری شد.

فرماندار اهر خواهان تسریع در بازسازی بنای موزه شیخ شهاب الدین شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سید محمد عابدی در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان اهر گفت:

با توجه به اینکه ساختمان موزه شیخ شهاب الدین اهری در زلزله مرداد 91 آسیب دیده و بنا به خواسته های شهروندان و گردشگران ضروری است نسبت به تسریع در بازسازی ساختمان و تجهیز و راه اندازی مجدد این موزه جهت بازدید علاقمندان تا قبل از شروع سال جدید اقدام گردد.

وی همچنین با اشاره به بازسازی و جاگذاری کاشی های لعاب دار فیروزه ای در یکی از مناره های بقعه شیخ شهاب الدین اهری، خواهان تسریع در بازسازی و جاگذاری کاشی های این مناره شد و با اشاره به ظرفیت های شهرستان اهر در بخش گردشگری اضافه نمود:

با توجه وجود جاذبه هایی چون آثار تاریخی، کاروان سراها و مناطق جنگلی و بکر در منطقه، از سرمایه گذاری در این حوزه حمایت می گردد چرا که علاوه بر توسعه منطقه باعث رونق مالی و زمینه ساز ایجاد اشتغال خواهد شد.

عابدی با تاکید بر لزوم آمادگی و برنامه ریزی دستگاه های خدمات رسان اهر برای آماده شدن جهت ارایه خدمات بهتر و استقبال از مسافران در ایام نوروز گفت:

سهولت در تأمین و در دسترس بودن موادغذایی، حمل و نقل، سرویس های بهداشتی، مراکز اقامتی، مساجد برای اقامه نماز، دریافت پول از خودپردازهای بانک ها از انتظارات مهم مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات و شروعین سال جدید است که از دستگاه های خدمات رسان انتظار داریم نسبت به تأمین این نیازها از هم اکنون برنامه ریزی نمایند و اهمال کاری در این زمینه از هیچ اداره ای پذیرفتنی نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: کجارو
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1034

به "فرماندار اهر خواهان تسریع در بازسازی بنای موزه شیخ شهاب الدین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار اهر خواهان تسریع در بازسازی بنای موزه شیخ شهاب الدین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید