مخالفت نخست وزیر کانادا با لغو محدودیت های مرزی با آمریکا

به گزارش مجله پیکوشو، نخست وزیر کانادا بر این باور است که این کشور با لغو محدودیت های سفر در مرز مشترک با ایالات متحده موافقت نخواهد کرد.

مخالفت نخست وزیر کانادا با لغو محدودیت های مرزی با آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا سه شنبه گفت: کانادا با لغو محدودیت های سفر در مرز مشترک با ایالات متحده موافقت نخواهد نمود، آن هم تا زمانی که شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا تحت کنترل در نیاید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، اظهارات ترودو به این معناست که محدودیت های مرزی احتنمالا در سال 2021 نیز ادامه خواهد یافت.

البته این محدودیت ها شامل روابط و همکاری های تجاری نمی گردد. اقتصادهای دو کشور به شدت با یکدیگر همگرایی دارد و 75 درصد صادرات کانادا به بازار آمریکا انجام می گردد.

نخست وزیر کانادا گفت: تا وقتی که ویروس کرونا به طور عمده در سراسر دنیا تحت کنترل در نیاید، نمی توانیم محدودیت های مرزی با آمریکا را لغو کنیم.

دولت کانادا یکشنبه اعلام نمود: کانادا محدودیت های اعمال شده برای همه مسافران ورودی به استثنای ایالات متحده را تا 21 ژانویه تمدید خواهد نمود.

اقدام دولت کانادا با هدف محدود کردن گسترش ویروس کرونا خواهد بود.

پاتی هاجو وزیر بهداشت کانادا با انتشار بیانیه ای اعلام نمود: محدودیت های اعمال شده برای شهروندان آمریکایی و مسافران خارجی که از آمریکا قصد ورود به کانادا را دارند تا 21 دسامبر خواهد بود و ممکن است در همان تاریخ بار دیگر تمدید گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1330

به "مخالفت نخست وزیر کانادا با لغو محدودیت های مرزی با آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت نخست وزیر کانادا با لغو محدودیت های مرزی با آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید