مدرک زبان احتیاج مورد احتیاج تحصیل در کانادا

به گزارش مجله پیکوشو، برای دریافت پذیرش احتیاج به ارائه مدرک مبتنی بر دانش زبان انگلیسی است. نمرات درخور پذیرش جهت آزمون تافل کتبی 550 (کامپیوتری 213) یا 580 (237)، آزمون آیلتس 6 تا 7 و آزمون 5/4 تا 5/5 Can-Test است. بسیاری از دانشگاه ها ملاک را آزمون آیلتس می دانند؛ پس اگر تا کنون در هیچ آزمون بین المللی برای سنجش دانش زبان خود شرکت نکرده اید، پیشنهاد ما مدرک آیلتس برای ارائه به دانشگاه یا کالج مقصد در کانادا است.

مدرک زبان احتیاج مورد احتیاج تحصیل در کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

برای دریافت پذیرش از تمامی دانشگاه های کانادایی، ارائه مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6.5 یا معادل آن در آزمون های CAEL, CELPIP, TOEFL iBT برای ورود مستقیم به دوره های تحصیلی لازم است. البته برای تحصیل در مقاط بالاتر نمره بالاتری نیز باید ارائه گردد؛ برای تحصیل در مقطع لیسانس حداقل نمره 6.5، برای مقطع ارشد حداقل نمره 7 و برای دکترا نمره 7.5 به بالا مورد احتیاج است. اما تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان یا با مدرک زبان پایین تر از نمره مورد نظر نیز ممکن است. در این صورت پذیرش دانشجو به صورت مشروط خواهد بود و در صورت کسب نمره مورد نظر یا رسیدن به سطح زبان مناسب، دوره آکادمیک دانشگاه یا کالج پذیرفته شده آغاز می گردد.

با توجه به اهمیت زبان انگلیسی برای ادامه تحصیل در کانادا، بسیاری از کالج ها یا دانشگاه ها اقدام به برگزاری دوره زبان نموده اند. به عبارتی دیگر، درصورت نداشتن نمره زبان از مدرک های معتبر بین المللی، پیش از آغاز واحدهای تخصصی رشته مورد نظر، کلاس زبان انگلیسی به صورت پیش احتیاج ارائه می گردد. دلیل توجه اکید به زبان انگلیسی این است که واحدهای درسی در دانشگاه یا کالج به زبان انگلیسی تدریس می گردد.

برای تحصیل در مدارس کانادا و اخذ پذیرش، هیچ احتیاجی به ارائه مدرک زبان انگلیسی وجود ندارد. البته بعضی مدارس کانادا، تست مشخص سطح زبان دارند و پیش از ثبت نام این تست را برگزار می نمایند که در صورت کامل نبودن دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی، دانشجو یا دانش اموز ملزم به گذراندن دوره های پیش احتیاج زبان در کانادا خواهد شد.

مدرک زبان برای تحصیل در کانادا

کشور کانادا از جمله کشور هایی است که در زمینه سرمایه گذاری در امر تحصیل و بورسیه های تحصیلی بسیار فعال است سالانه بیش از 150 هزار دانشجو از جای جای دنیا و کشور های گوناگون جهت ادامه تحصیل به کشور کاناد می آیند . کیفیت بالای سیستم آموزشی در کشور کانادا باعث شده رشته های دانشگاههای بیشتری را هم ساپورت کند و به تبعیت متقاضیان بیشتری داشته باشد .

زبان برای تحصیل در کانادا در مقطع لیسانس

برای پذیرش در دانشگاههای کانادا در مقطع لیسانس داشتن مدرک پیش دانشگاهی و داشتن مدرک زبان از ضروریات پذیرش می باشد.

مدرک زبان برای تحصیل در کانادا در مقطع فوق لیسانس

ارائه کلیه مدارک تحصیلی از جمله مدرک لیسانس وریز نمرات و اگر مقطع فوق لیسانس را در ایران گذرانده اید و یا در حال تحصیل هستید هر مدرکی که در مورد آن هست از جمله ریز نمرات و یا ارائه مدرک آن لازم است . در این مرحله نیز باید تمام مدارک خود را به زبان انگلیسی و یا فرانسوی ترجمه کنید. مدرک زبان که اکثرا نمره حداقلی کسب شده در آزمون آیلتس است و بعضا بعضی دانشگاهها مدرک و نتیجه آزمون را از خود مرکز دریافت می نمایند که در این زمینه باید بسته به شرایط خاص دانشگاه مورد نظر ، تحقیقاتی صورت گیرد .

مدرک زبان برای تحصیل در کانادا در مقطع دکتری

متقاضیان محترم مقطع دکتری برای کشور کانادا ، ضمن اینکه مدارکی نظیر مدارک تحصیلی، ریز نمرات، انگیزه نامه و توصیه نامه را ترجمه شده به زبان انگلیسی و یا فرانسوی باید ارائه دهند، باید دارای رزومه قوی تری نسبت به مقاطع پایین تر داشته باشند ، که می تواند شامل مقاله های چاپ شده در ژورنال هایی با ایمپکت های بالا ، تالیفات و دارای مقالات چاپ شده در داخل و شرکت در سمینارهای بین المللی و از این قبیل باشند. نمره زبان برای دانشجویان متقاضی کشور کانادا در مقطع دکتری در آزمون آیلتس باید حداقل 6 باشد . بدیهی است اگر متقاضی مدارک آزمون های زبان دیگر همچون تافل و همینطور دارای مدرک زبان فرانسوی باشد می تواند در بعضی دانشگاه ها شانس بیشتری داشته باشد .

منبع: اینترنت
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1228

به "مدرک زبان احتیاج مورد احتیاج تحصیل در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدرک زبان احتیاج مورد احتیاج تحصیل در کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرک زبان احتیاج مورد احتیاج تحصیل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید