نشست روسای دانشگاه ها فردا با حضور جهانگیری برگزار می گردد

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، درآستانه شروع سال تحصیلی دانشگاه ها، نشست روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری سراسر کشور روز دوشنبه با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و تعدادی از مسئولان در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می گردد.

نشست روسای دانشگاه ها فردا با حضور جهانگیری برگزار می گردد

در این نشست یک روزه، معاون اول رئیس جمهوری سخنرانی خواهد نمود و پس از آن، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به تبیین شرایط آموزش عالی کشور در شروع سال تحصیلی جدید می پردازد.

در ادامه این نشست، مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری و مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم گزارش خود را در خصوص وضعیت اشتغال زایی دانش آموختگان و مهارت افزایی دانشجویان دانشگاه ها ارائه خواهند کرد و رؤسای دانشگاه های کشور نیز نظرها و دیدگاه های خود را در خصوص مسائل و موضوعات مهم آموزش عالی در آستانه سال جدید تحصیلی بیان می نمایند.

برگزاری نشست تخصصی شرایط دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و ارائه گزارش توسط نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از دیگر بخش های اجلاس رؤسای دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور است.

در بخش پایانی این نشست نیز جمع بندی مباحث طرح گردیده در دو نوبت صبح و بعد از ظهر نشست رؤسای دانشگاه های سراسر کشور با حضور عبدالرضا باقری، قائم مقام وزیر علوم برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 72

به "نشست روسای دانشگاه ها فردا با حضور جهانگیری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست روسای دانشگاه ها فردا با حضور جهانگیری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید