هیچ کس جرئتش را ندارد شاه آبادی به چاپ چهارم رسید

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران رمان هیچ کس جرئتش را ندارد نوشته حمیدرضا شاه آبادی برای چهارمین مرتبه از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بازنشر شد.

هیچ کس جرئتش را ندارد شاه آبادی به چاپ چهارم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این رمان پرمخاطب که نخستین بار در سال 1392 منتشر شد، داستان نوجوانانی است که برای یاری به دوستی که پدربزرگش بیمار است به دنبال او می فرایند و اتفاق های ترسناک رقم می خورد و در انتها، داستان به شروع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت ایران گره می خورد.

بر این اساس، این اثر که مناسب نوجوانان 15 سال به بالاست، داستانی پرماجرا دارد و فضای آن، تفاوت های زیادی با سایر رمان های نوجوانان دارد. داستانی غیرقابل پیش بینی که به جنگ ختم می گردد.

ویژگی اصلی موضوع این رمان، پرداختی جدید از زاویه ای تازه به مضمون جنگ است که با ظرافت تمام در توصیف ها و صحنه پردازی ها، داستان را به سمت جنگ سوق می دهد و خواننده را در عین غافل گیری با خود همراه می نماید.

شخصیت های درگیر در داستان رمان هیچ کس جرئتش را ندارد در رده های سنی نوجوانان هستند که این نکته عامل مهمی برای جذب مخاطب این سن است.

این کتاب تا به امروز برگزیده بخش داستان تالیف نوجوانِ هفدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری و شایسته تقدیر شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس نیز شده است، شمارگان رمان هیچ کس جرئتش را ندارد که به تازگی به زبان بریل نیز منتشر شده، در چهار مرتبه انتشار در مجموع به 20هزار نسخه رسیده است.

این کتاب از مجموعه رمان نوجوان امروز با شمارگان 2هزار و 500هزار نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بازنشر شده است.

علاقه مندان می توانند رمان 142 صفحه ای هیچ کس جرئتش را ندارد، را با قیمت 20هزار تومان از فروشگاه های محصولات فرهنگی و فروشگاه های کانون پرورش فکری در سراسر کشور خریداری نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1190

به "هیچ کس جرئتش را ندارد شاه آبادی به چاپ چهارم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ کس جرئتش را ندارد شاه آبادی به چاپ چهارم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید