واضح و گویا: حیا کن، رها کن خطاب به شفر

به گزارش مجله پیکوشو، استقلال برای سومین بازی متوالی، در جریان بازی گل نزد و همین در کنار تسلط ماشین سازی روی بازی باعث شد تا طرفداران در دقایق پایانی، شعار حیا کن، رها کن را خطاب به شفر سر بدهند و از او انتقاد نمایند.

واضح و گویا: حیا کن، رها کن خطاب به شفر

به گزارش خبرنگاران ،تساوی صفر- صفر را فراموش کنید و به عملکرد استقلال مقابل ماشین سازی نگاه ریزبینانه ای بیندازید. نه خبری از بازی زیبا بود و نه موقعیت های گلی که امیدوارمان کند. البته اگر موقعیت گل تبریزی و سپس الله یار را فاکتور بگیریم و از این یک فرصت چشم پوشی کنیم.

استقلال برای سومین بازی متوالی، در جریان بازی گل نزد و همین در کنار تسلط ماشین سازی روی بازی باعث شد تا صبر طرفداران در تبریز لبریز گردد. آن ها در دقایق خاتمهی، شعار حیا کن، رها کن را خطاب به شفر سر دادند تا نارضایتی خود را از نتایج استقلال نشان بدهند.

این برای نخستین بار بود که اینقدر واضح، طرفداران استقلال وینفرد شفر را به باد انتقاد می گیرند. انتقاد، نه تنها از نتیجه بلکه فوتبالی که استقلال به نمایش می گذارد و یا بهتر بگوییم، فوتبالی که به نمایش نمی گذارد.

استقلال بعد از این تساوی، حالا باید فکری به حال بحرانی کند که مثل آوار روی سرش خراب شده است. هنوز دقایق زیادی از سوت خاتمه بازی نگذشته که انتقادها شروع شده اند. انتقادهایی که این بار شفر را هم در بر گرفته و او را نیز متهم نموده . متهم به کسب نتایج ضعیف و عملکرد دور از انتظار، بخصوص در این فصل. آیا مرد آلمانی پاسخی برای انتقادها خواهد داشت؟ برای رها کن، حیا کن چطور؟

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 147

به "واضح و گویا: حیا کن، رها کن خطاب به شفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واضح و گویا: حیا کن، رها کن خطاب به شفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید