پنتاگون: شرکای آمریکا از روسیه سلاح نخرند تا از تحریم در امان باشند

به گزارش مجله پیکوشو، وزیر دفاع آمریکا اعلام نمود که دولت متبوعش به متحدان خود گفته است که از روسیه سلاح و تجهیزات نظامی نخرند تا از تحریم های آمریکا در امان باشند.

پنتاگون: شرکای آمریکا از روسیه سلاح نخرند تا از تحریم در امان باشند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا که برای تبادل نظر با مقامات هندی به دهلی نو سفر نموده است، روز شنبه در یک نشست خبری بیان کرد که واشنگتن در مورد خرید سلاح ها و تجهیزات روسی به متحدان خود هشدار داده است.

وزیر دفاع آمریکا با اشاره به اینکه با همتای هندی خود در مورد تصمیم هند برای خرید سامانه دفاع موشکی اس-400 از روسیه تبادل نظر نموده است، گفت: واشنگتن از شرکایش خواسته است که از تجهیزات روسی دوری نمایند تا از تحریم های ایالات متحده در امان بمانند.

وی ادامه داد: هنوز هیچ محموله ای از سامانه اس-400 تحویل هند نشده و به همین دلیل احتمال تحریم هند از سوی آمریکا در نشست اخیر مورد بحث قرار نگرفت.

آمریکا پیش از این تحریم هایی را علیه ترکیه در ارتباط با خرید سامانه دفاعی اس-400 از روسیه وضع نموده و این کشور را از برنامه فراوری جنگنده های اف-35 کنار گذاشته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1557

به "پنتاگون: شرکای آمریکا از روسیه سلاح نخرند تا از تحریم در امان باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون: شرکای آمریکا از روسیه سلاح نخرند تا از تحریم در امان باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید