پیکرهای جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی جمع آوری شد

به گزارش مجله پیکوشو، مرتضی سلیمی به تشریح حادثه سقوط هواپیمای بویینگ 737 متعلق به کشور اوکراین پرداخت و گفت: زمان تقریبی سقوط این هواپیما ساعت 6 و 18 دقیقه صبح چهارشنبه و محل وقوع آن شهرک لاله، صبا شهر رباط کریم در استان تهران و جهت پروازی آن از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران به مقصد شهر کی یف کشور اوکراین بوده است.

پیکرهای جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی جمع آوری شد

وی با اشاره به تعداد مسافرین پرواز شرح داد: این هوپیما 179 نفر مسافر و خدمه داشته است که 147 نفر ایرانی و 32 نفر خارجی تبعه کانادا 6 نفر، سوئد 4 نفر، اوکراین 11 نفر، افغانستان 10 نفر و انگلستان 1 نفر بوده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه نمود: با توجه به گزارش شاهدان محلی و ارزیابی های اجرا شده در محل حادثه، هواپیما در آسمان دچار حریق شده و تمامی سرنشینان هواپیما در لحظه برخورد به زمین بر اثر انفجار فوت شده بودند.

سلیمی ادامه داد: برای انجام سلسله عملیات امداد و نجات، جمع آوری و انتقال اجساد این سانحه هوایی، 40 تیم عملیاتی هلال احمر(200 نفر امدادگر و نجاتگر) با مشارکت و هماهنگی استان تهران (35 تیم)، سازمان امداد و نجات (3 تیم) و قم (2 تیم) با استفاده از 45 دستگاه خودروی عملیاتی و 2 فروند بالگرد امدادی به محل وقوع این سانحه اعزام شده اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 929

به "پیکرهای جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی جمع آوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکرهای جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی جمع آوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید