تور ترکیه: گردشگری ترکیه دوباره جان گرفت

به گزارش مجله پیکوشو، رونق دوباره توریستی در ترکیه

از بعد از ماه آگوست 2015 که صنعت توریستی در ترکیه با کاهش توریست روبرو شده بود این روزها خبر می رسد که تعداد توریستان خارجی در این کشور دوباره بالا رفته است، در ادامه این خبر با خبرنگاران همراه باشید.

تور ترکیه: گردشگری ترکیه دوباره جان گرفت

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

تعداد گردشگران خارجی ترکیه در ماه آوریل 2017 نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش پیدا نموده است که نشان می دهد این کشور از فرایند نزولی گردشگری خارج شده است. ترکیه برای جبران خلاء اقتصادی به درآمدهای گردشگری نیازی حیاتی دارد. تقریبا با گذشت یک سال از عذرخواهی ترکیه از روسیه به سبب انهدام هواپیمای این کشور در مرز، آمارهای ماه آویل اولین نشانه های بهبود گردشگری در این کشور است. اگر این شرایط ادامه داشته باشد درآمدهای گردشگری ترکیه از مقدار انتظارات بالاتر می رود.

بر اساس آمار وزارت گرشگری ترکیه تعداد گرشگران این کشور در سال 2016 نزدیک به 30 درصد کاهش پیدا نموده و به رقم 25.2 میلیون نفر رسیده بود. بعلاوه با کم شدن تعداد گردشگران، درآمدهایی که در زمینه گردشگری نصیب این کشور می شد هم 37 درصد کاهش و 15 میلیار دلار شده بود.

منبع: الی گشت
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2040

به "تور ترکیه: گردشگری ترکیه دوباره جان گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: گردشگری ترکیه دوباره جان گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید