تور ارزان روسیه: 29 میلیون توریست از روسیه در سال 2016 بازدید کردند

به گزارش مجله پیکوشو، اتحادیه جهانگردی روسیه اعلام نمود، تا به امروز بیش از 29/4 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری روسیه در امسال میلادی بازدید نموده اند.

تور ارزان روسیه: 29 میلیون توریست از روسیه در سال 2016 بازدید کردند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بازار دنیاگردی روسیه شاهد رشدی 13/7 درصدی بوده است که بیشترین شمار بازدیدکنندگان به گروه های توریستی چین تعلق دارد.

شهرهای مسکو و سن پتربورگ بیشترین مقصد توریستان خارجی در روسیه است و این کشور هجدهمین مقصد مجذوب کننده توریستی در دنیا به شمار می رود.

هزینه میانه اقامت 10 روزه در روسیه در حدود هزار یورو برای دنیاگردان است، با این حال پیش بینی می گردد با توجه به فرایند رو به رشد شمار دنیاگردان به روسیه، هزینه های اقامتی در فصل های تابستان از سال آینده میلادی 30 درصد افزایش یابد.

دولت روسیه برنامه های گسترده ای از جمله برپایی هفتگی فستیوال ها را برای جذب دنیاگردان به این کشور تدارک دیده است. بعلاوه برقراری رژیم بدون ویزا برای گروه های توریستی از دیگر برنامه های روسیه در جذب توریست است.

بر اساس آمار سازمان دنیای دنیاگردی، کشورهای اسپانیا، فرانسه، آلمان، آمریکا و انگلستان پنج کشور برتر جذب دنیاگرد در دنیا محسوب می شوند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1977

به "تور ارزان روسیه: 29 میلیون توریست از روسیه در سال 2016 بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: 29 میلیون توریست از روسیه در سال 2016 بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید