55 درصد معتادان متجاهر کشور از استان تهران خدمات دریافت می نمایند

به گزارش مجله پیکوشو، تهران (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اهمیت برنامه ریزی جهت ساماندهی معتادان متجاهر گفت حدود 55 درصد معتادان متجاهر کل کشور از استان تهران خدمات دریافت می نمایند.

55 درصد معتادان متجاهر کشور از استان تهران خدمات دریافت می نمایند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید عباس جواهری در جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی گفت: یکی از اولویت های مهم مسائل اجتماعی، موضوع اعتیاد است که بعد از جلسه کارگروه های عملیاتی شکل خواهد گرفت تا موضوعات به درستی مدیریت گردد. در اسناد بالادستی نیز موضوعات اجتماعی مورد تاکید قرار گرفته همچنانکه در سال 93 دستورالعمل راه اندازی فوریت های اجتماعی از وزارت کشور ابلاغ شده که در مدت محدودی عملیاتی شد و در مجموع اجرایی نشده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان نمود: 21 هزار معتاد متجاهر داریم و حدود 55 درصد معتادان متجاهر کل کشور از استان تهران خدمات دریافت می نمایند؛ بعلاوه 4500 نفر از معتادان به سبب موانع قانونی نمی توان در مراکز پذیرش کرد که با استفاده از ظرفیت های قانونی مجلس باید این موارد را حل کنیم.

جوهری گفت: اکنون 12 هزار نفر معتاد متجاهر در مراکز حضور دارند، 2 هزار تخت خالی است و با توجه به تعداد معتادان کمبود ظرفیت ما بین 6 یا 7 هزار تخت است که باید برنامه ریزی گردد و ظرفیت سازی صورت گیرد.

وی اعلام نمود: 2040 تخت گرمخانه داریم که با برنامه ریزی کار را دنبال می کنیم؛ ضمن اینکه در زمینه موضوع بچه ها کار و خیابانی نیز برنامه ریزی های عملیاتی دنبال می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1897

به "55 درصد معتادان متجاهر کشور از استان تهران خدمات دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "55 درصد معتادان متجاهر کشور از استان تهران خدمات دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید