آمادگی بایدن برای مناظره با ترامپ در صورت صلاحدید پزشکان

به گزارش مجله پیکوشو، نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا از آمادگی خود برای برگزاری مناظره دیگر با دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده که به کرونا مبتلا شده، اطلاع داد.

آمادگی بایدن برای مناظره با ترامپ در صورت صلاحدید پزشکان

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا دوشنبه شب به وقت تهران اعلام نموده آماده است با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که به کرونا مبتلا شده مناظره کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام نموده در صورتی که متخصصان سلامت اعلام نمایند که برگزاری دومین مناظره میان او و ترامپ ایمن است، او آماده شرکت در این مناظره است.

بایدن که آماده رفتن به یک کارزار تبلیغاتی در فلوریدا بود به خبرنگاران گفت: اگر متخصصان بگویند که این مناظره امن و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد، فکر می کنم برگزاری آن خوب است. من هر کاری را که متخصصان می گویند انجام می دهم.

به نوشته رویترز، در صورت مرخص شدن ترامپ از بیمارستان، وی در حالی باید طول درمان را ادامه دهدکه قرنطینه معمول برای مبتلایان به کرونا 14 روز است. بایدن از ترامپ به خاطر جدی نگرفتن اقدامات بهداشتی با توجه به شیوع کرونا در این کشور انتقاد نموده است. آزمایش کرونای جو بایدن منفی اعلام شده است.

مارک میدوز رئیس کارکنان کاخ سفید روز دوشنبه گفت دولت آمریکا خوشبین است که رئیس جمهور این کشور امروز بتواند از بیمارستان مرخص گردد و به کاخ سفید بازگردد. به گزارش شبکه فاکس نیوز، وی اضافه کرد در ساعات شب شرایط سلامتی ترامپ بهبود پیدا کرد و او آماده است به برنامه عادی کاری خود ادامه دهد.

میدوز در ادامه گفت: تصمیم درباره مرخص شدن رئیس جمهور آمریکا اواخر رو دوشنبه (به وقت آمریکا) با مشورت بین ترامپ با تیم پزشکی اش اتخاذ خواهد شد.

پیشتر شان کانلی پزشک ترامپ گفته بود در صورتی که فرایند بهبودی رئیس جمهور ادامه یابد وی فردا یا پس فردا (دوشنبه یا سه شنبه) از بیمارستان مرخص خواهد شد.

روز آدینه، تست کرونای ترامپ و همسرش ملانیا مثبت اعلام شد و پس از آن نیز گزارش هایی از ابتلای دستکم 9 تن از کارکنان و خبرنگاران و نمایندگان کنگره که در کاخ سفید حضور داشتند نیز مورد تأیید نهاده شد. رئیس جمهور آمریکا دوشنبه شب به وقت تهران در پیامی توئیتری نوشت که ساعت 6:30 عصر (به وقت واشنگتن) از بیمارستان والتر رید ترخیص میگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1266

به "آمادگی بایدن برای مناظره با ترامپ در صورت صلاحدید پزشکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی بایدن برای مناظره با ترامپ در صورت صلاحدید پزشکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید